17 juli 2009

Blåsig fredag.

Äh. Nu känns det faktiskt lite surt. Jag har missat många dagar av solsken nu eftersom jag inte haft energi att ta mej någonstans. Till butiken och videouthyrningen har jag varit men det är också allt. Jag har sommarstress. Eller rättare sagt solstress. När solen tittar fram under dessa få sommardagar blir jag alltid lite missbytt om jag inte har möjlighet att vistas ute. Imorgon har jag bestämt att jag är frisk och då måste bannemej solen skina. Nu sätter jag mej med kaffe och god bok på vår osakligt skrangliga balkong. Spänning i vardagen.

2 kommentarer:

  1. Hej gumman, det är fortfarande inte lätt att följa
    med i cyberspace, har missat de flesta av dina inlägg, men nu tror jag att jag kommit dem på spåren. Krya på dig nu å så ses vi till helgen.
    kram från oss i Kållby.

    SvaraRadera
  2. Hej mamsen! Jag vet, cyberspace är inte lätt. Har inte skrivit så mycket på sista tiden så du har nog inte missat något storslaget :)
    Ses snart.
    Kram

    SvaraRadera

Bloggintresserade